Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Operacja pn. Prowadzenie strony internetowej na potrzeby realizacji LSR, w tym w szczególności zamieszczania na tej stronie Planu Komunikacji współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania M19 Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach Inicjatywy LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie 19.4 Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji

Miedzynarodowe Targi Turystyczne we Wrocławiu

2014-02-11 12:00

W miniony weekend 7-9 luty 2014 r. odbyły się kolejne Międzynarodowe Targi Turystyczne we Wrocławiu. W przepięknej Hali Stulecia prezentowało swoje produkty aż 173 wystawców. W tej dużej imprezie wystawienniczej wzięło udział również Stowarzyszenie "Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie", które na swoim stoisku promowało region Gór i Pogórza Kaczawskiego. Na przygotowanym stoisku znalazły się nalewki Bernadety i Krzysztofa Gryniewieckich
z agroturystyki "Biały Dom" w Luboradzu, miody z pasieki Andrzeja Rzeszuta z Dobkowa, miody
z pasieki Władysława Martyniaka z Bolkowa jak również malownicza ceramika rodziny Rudnickich z "Galerii pod Aniołem" w Dobkowie, Pałac w Krotoszycach, przepyszne ciasta Pań z KGW ze Snowidzy, konfitury, dżemy...
W sobotę Pan Zenon Bernacki wraz z kierownikiem wydziału promocji Starostwa Powiatowego w Złotoryi Panem Jackiem Grabowskim promowali Zamek Grodziec oraz powiat złotoryjski. W niedzielę odwiedzający mogli zapoznać się z ofertą gospodarstwa Agroturystycznego Agat z Sokołowca oraz atrakcjami turystycznymi Miasta i Gminy Świerzawy.

Osoby odwiedzające stoiska z naszego regionu otrzymały materiały promocyjne takie jak: mapy, przewodniki, informatory z bazą noclegową. W ten słoneczny weekend wśród uczestników targów znalazło się wielu smakoszy rozgrzewających nalewek i słodkiego miodu. Bogata oferta Krainy Wygasłych Wulkanów cieszyła się ogromnym powodzeniem.

Uczestnictwo w targach jest doskonałą okazją do zaprezentowania swojej oferty turystycznej jak również poznania, podpatrzenia nowych narzędzi promocji wykorzystywanych przez innych wystawców.