Plan Komunikacji
Najważniejszym zadaniem LGD jest animowanie mieszkańców do aktywnego udziału w aplikowaniu o środki.
Zgodnie z planem komunikacji biuro LGD prowadzi kampanię informacyjną na temat głównych założeń LSR za pomocą narzędzi internetowych i materiałów drukowanych, a także prowadząc doradztwo bezpośrednie oraz organizując szkolenia i spotkania animacyjne, w celu informowania mieszkańców o możliwości włączenia się we wdrażanie LSR i rozpowszechniania informacji o efektach tej strategii.
LGD zaplanowała w Planie Komunikacji różne narzędzia komunikacyjne, takie jak spotkania, warsztaty, konferencje, strony internetowe, media społecznościowe itp., aby zapewnić dostęp do informacji, promować zaangażowanie i budować więzi między członkami LGD. Aby podtrzymywać aktywność mieszkańców LGD będzie organizować również konkursy, które mają być zachętą do inicjowania nowych rozwiązań i pomysłów w sferze promocji regionu i aktywizacji mieszkańców, a także realizacji wspólnych projektów.
Plan Komunikacji z lokalną społecznością na lata 2024-2029 dla Partnerstwa Kaczawskiego