Przejdź do treści

Problemy z wysłaniem wniosku – na HelpDesk

  • przez
Przypominamy wszystkim wnioskodawcom, że tylko do 30 kwietnia można wysyłać wnioski w naszych naborach za pomocą platformy ARIMR.
Ponieważ znane są nam dotychczasowe kłopoty innych LGD ( zniknięcie wniosku, brak możliwości wysłania wniosku, problemy z autoryzacją, itp.) wszelkie takie błędy należy zgłaszać do nas i do ARIMR , abyśmy mogli wspólnie zadziałać i wniosek mógł być procedowany przez LGD i UMWD.
Poniżej link do platformy HelpDesk ARIMR, gdzie zgłasza się problemy z systemem po wcześniejszej rejestracji na tym koncie
Proszę pamiętać, że w każdej sytuacji podajemy znak sprawy, bez którego nawet my nie będziemy mogli zgłosić braku wniosku w naszym systemie, jeżeli nie dowiemy się o skutecznie złożonym wniosku z numerem sprawy.
Niestety, choć minęło już 4 miesiące od pierwszego naboru w naszym województwie, inne LGD nadal zgłaszają po kilkadziesiąt błędów w naborze,  a najpowszechniejszy to ten, że wnioski nie są przypisane do danego LGD, dlatego, jeszcze raz przypominamy, żeby po wysłaniu wniosku wysłać nam na maila informację z potwierdzeniem złożenia wniosku. Tylko w ten sposób będziecie Państwo pewni, że LGD wie o wniosku i w razie jego braku w systemie zgłosi jego poszukiwanie na HelpDesku.
POWODZENIA!
Skip to content